Hea teksti tunneb ära selle järgi, et see kõnetab õiget sihtgruppi, on lihtsasti loetav ja vajutab “õigetele nuppudele”.
Kuidas sünnivad Sinu ettevõtte tekstid?
Tekstide kirjutamine vajab õigeid sõnu ja põhimõtteliselt määrab see ära, kas klient ostab sinu toodet või kas ta üldse on huvitatud sinuga ühendust võtma. Ilus koduleht on ju tore, kuid kui see sinu toote või teenuse kasulikkust ei suuda kliendini viia, siis pole sellest palju abi.
Tootekirjelduste väljamõtlemine, artiklite kirjutamine ja kodulehekülje teksti loomine võib olla aeganõudev.
Kui seda teha ettevõttesiseselt, võib see röövida töötajate väärtuslikku aega. Paljud ka ei oska ja ei taha kirjutada või ei soovi oma nime ja näoga esineda. Ja see on täiesti okei! Olles näiteks ehitusalal ekspert, ei peagi kirjutamine meeldima. Seetõttu on sageli isegi mõistlik lasta oma ettevõtte kodulehekülje ja turundusmaterjalide tekstid kirjutada kellelgi, kes aitab sõnumid sõnastada nii, et need oleksid arusaadavad mitte ainult sinu valdkonna inimestele, vaid ka klientidele.
Et kirjutada head ja veenvat teksti, tuleb võtta aega ja osata kuulata. Brändi hääl peab olema äratuntav ja läbiv – ühte ja sama keelt peaksid rääkima nii sinu kodulehe tekstid, müügitekstid kui ka sotsiaalmeedia tekstid ja trükimaterjalid.
Kuidas on lood sinu ettevõttega? Kas sinu ettevõtte tekstid ja koduleht aitavad ettevõtte väärtuste kommunikeerimisele kaasa või pigem takistavad seda?
- Abistame sind õigete sõnade leidmisel.
- Vormime ideedest sõnumid, artiklid või pikemad lood.
- Viime sõnumi õige kanali kaudu kliendini.
- Omame kogemust nii B2B kui ka B2C ettevõtetega.
TURUNDUS ON INVESTEERING
Investeering turundusse loob sinu ettevõttele nii otsest kui ka kaudset kasu. See tähendab suuremat müüki, lojaalsemaid kliente ja suuremat marginaali, samuti suuremat teadlikkust.
Aitame sul tuua potentsiaalsed ostjad samm lähemale sinu toodete ja teenuste tarbimisele.
sõnastame SINU tooted, väärtused ja eesmärgid NII,
et need oleksid arusaadavad, LIHTSASTI HAARATAVAD JA peegeldaksid Sinu ettevõtte NÄGU.
Mina olen Liina, Uppercase sisuloomeagentuuri asutaja ja sisukirjutaja.
Minu huvi kirjutamise vastu sai alguse ajal, mil enamik inimesi otsis infot telefonikataloogidest. Tänaseks on järjest enam tekste ümber kolinud internetti, kuid sisu tähtsuse vähenemist pole veel märgata. Vastupidi, võiks isegi öelda, et sisu ja selle kaudu eristumine on tänasel ajastul olulisem kui kunagi varem.
Tekstide kirjutamine on minu kirg. Eriti meeldib mulle teha seda keerulistes ja tehnilistes valdkondades, kus sageli töötavad oma valdkonna tõelised spetsialistid, kellel pole sõnade seadmiseks lihtsalt piisavalt aega. Miks mitte usaldada oma ettevõtte tekstid sisukirjutaja hoolde?
Natuke ka minu varasemast kogemustest. Olen arvutuslingvistika ja filoloogi taustaga andragoog, mõistan inimeste õppimist ja käitumist, kuid ei ole seejuures unustanud head keeletaju. Humanitaarerialade tasakaalustamiseks omandasin ärikorralduse MBA TTÜs, millele on aastate jooksul lisandunud ligi poolesaja ettevõtja arengu toetamine, samuti tegutsemine mittetulundussektoris.
Ettevõtete hingeelu ja eripärade mõistmine on esimene samm õigete sõnumite ja toimivate lahenduste väljatöötamisel. Näiteks olen kokku puutunud selliste valdkondadega nagu ehitus, finants, IT, mööblitööstus, puidutööstus, uksetootjad, majatootjad, akende tootjad, metalliettevõtted, automüüjad, erinevad teenusettevõtted, koolitusettevõtted, e-poed jne.
Minu kui projektijuhi ja sisukirjutaja jaoks on väga tähtis luua usaldusväärne suhe tellijaga.
Selgitame koos välja, milline on sinu ettevõtte väärtuspakkumine kliendile ja mida sinu ettevõte läbi turundustegevuse soovib täpsemalt saavutada. Hea sisu sünnib alati koostöös tellijaga. Tänu sellele oleme paljude klientidega jäänud pikaajaliseks partneriks.