Kuidas kirjutada kodulehekülje tekste ja mida veebitekstide juures silmas pidada? Tutvu kodulehe tekstide ABC-ga ja saa teada, mille poolest erinevad kodulehe tekstid muudest tekstidest.
Millist sisuturundust teha, kas iga ettevõtte koduleheküljel peaks olema blogi, kas ettevõte peab olema sotsiaalmeedias kohal ja kas regulaarne sisuloome on vajalik? Loe siit artiklist lähemalt!
Brändi hääl ehk tone of voice, nagu seda inglise keeles nimetatakse, on ettevõttele või brändile omane tekstiline keel, mis peegeldab ettevõtte väärtusi sihtrühmale sobivas kõneviisis. Kuigi me räägime igapäevaselt ühte ja sama keelt, on sõnakasutus erinevates ringkondades täiesti erinev.
Uue aasta algus keerab justkui uue lehekülje, pakkudes võimalust teha midagi varasemast teisiti. Siin on sulle 7 lihtsat soovitust, mida saaksid ette võtta oma kodulehe sisu heaks aastal 2021.