fbpx

MEIST

 

Usume tekstide kõikvõimsasse jõudu
TUTVUME SINU ETTEVÕTTEGA
Enne sisu loomist uurime alati asja tuuma ehk keda peavad tekstid kõnetama ja milline on ettevõtte varasem kommunikatsioonikeel.
PUHUME SINU ETTEVÕTTE TEKSTIDELE ELU SISSE
Aitame ideed klienti kõnetavaks sõnumiks vormistada. Vastavalt soovile kirjutame nii originaaltekste kui kohandame võõrkeelset sisu.
Kiire ja usaldusväärne töö
Meie jaoks on iga klient tähtis klient. Peame kinni kokkulepitud tähtaegadest ja meie tööd võib alati usaldada. Kui teeme, siis korralikult!
Kogemustega meeskond
Omame tekstide kirjutamises pikaajalist kogemust. Vastavalt vajadusele ja töö profiilile kaasame täiendavalt erinevaid kujundajaid ja sisuloojaid.
head tekstid
Liina Randmäe
Uppercase asutaja, tegevjuht, copywriter ja sisukirjutaja

Hea teksti tunneb ära selle järgi, et see kõnetab õiget sihtgruppi, on lihtsasti loetav ja vajutab “õigetele nuppudele”. On puhas rõõm, kui meie kirjutatud tekstid toovad naeratuse näole nii tellijale kui tema kliendile.

Kuidas sünnivad Sinu ettevõtte tekstid?

Tekstide kirjutamine vajab õigeid sõnu, sõltumata sellest, kas tegutsed B2C või B2B äris. Kodulehekülje ja müügimaterjalide tekstidest oleneb, kas klient ostab Sinu toodet ja kas suudad teda veenda.

Mõjusa teksti loomine on aeganõudev ja kui seda teha ettevõttesiseselt, võib see röövida töötaja põhitöö arvelt väärtuslikku aega. Seetõttu on kasulik lasta oma ettevõtte kodulehekülje ja korporatiivmaterjalide tekstid kirjutada kellelgi, kes suudab sõnumid sõnastada nii, et need oleksid arusaadavad mitte ainult Sinu valdkonna ekspertidele, vaid ka klientidele. Et kirjutada kvaliteetset sisu, tuleb tekstidele läheneda terviklikult, võtta aega ja osata kuulata. Hea teksti loomiseks tuleb tundma õppida nii tekstide tellijat kui klienti, keda tekstide abil mõjutada soovitakse.

Näeme tihti ettevõtteid, kelle tekstikeel on igas kanalis  ja vahel isegi kodulehekülje igal alamlehel erinev. Lisaks on tekstid sageli kirjutatud stiilis, mis klienti ei kõneta. Tekstide terviklikkus on vähemalt sama oluline kui ettevõtte visuaalne identiteet. Ükskõik kui pilkupüüdev on visuaal, klienti veenab ostma ikka eelkõige mõjus tekst.

Kas Sinu ettevõtte tekstid aitavad ettevõtte sõnumi kommunikeerimisele ja müügile kaasa? Kui palju Sa igapäevaselt oma ettevõtte tekstidega tegeled? Kas tekstide loomisele kulub Sinu tööajast ebaproportsionaalselt palju aega?

  • Abistame Sind õigete sõnade leidmisel.
  • Vormime ideedest sõnumid.
  • Viime sõnumi õige kanali kaudu kliendini.
  • Omame mitmekülgset kogemust erinevates tegevusvaldkondades.
USALDA OMA TEKSTID EKSPERTIDELE

Investeering tekstidesse ja laiemalt turundusse peab tooma Sinu ettevõttele otsest kasu. See tähendab suuremat müüki, lojaalsemaid kliente või suuremat marginaali.

UPPERCASE-i abiga saad tuua potentsiaalsed ostjad samm lähemale oma toodete ja teenuste tarbimisele.

Aitame tooted, väärtused ja eesmärgid sõnastada selliseLT, et need oleksid arusaadavad, LIHTSASTI HAARATAVAD JA peegeldaksid Sinu ettevõtte NÄGU.
tekstide kirjutaja ja copywriter

Mina olen Liina, Uppercase sisuloomeagentuuri asutaja ja põhiline sisukirjutaja.

Minu tekstide kirjutamise ja toimetamise kogemus sai alguse ajal, mil enamik inimesi otsis infot telefonikataloogidest. Tänaseks on järjest enam tekste “ümber kolinud” internetti, kuid sisu olulisuse raugemist pole veel märgata.

Tekstide kirjutamine on minu kirg, eriti meeldib mulle teha seda keerulistes ja tehnilistes valdkondades, kus sageli töötavad oma valdkonna tõelised spetsialistid, kellel pole sõnade seadmiseks lihtsalt piisavalt aega. Miks mitte usaldada oma ettevõtte tekstid sisukirjutaja hoolde?

Olen olnud pikka aega veendumusel, et tekste ei saa kirjutada tühjalt kohalt. Tekstide kirjutamiseks peab olema hands-on kogemus. Samas on praktika näidanud, et laia kogemuse pinnalt tekib oskus kirjutada tekste ka valdkondades, milles ma ise otseselt tegutsenud ei ole. Oluline on oskus panna end kliendi “kingadesse” ning mõista valdkonna spetsiifikat. Ja see valdkondlik teadmus on ajaga üsna suureks paisunud.

Natuke ka minu varasemast kogemustest. Olen filoloogi taustaga andragoog, mõistan inimeste õppimist ja käitumist, kuid ei ole seejuures unustanud head keeletaju. Humanitaarerialade tasakaalustamiseks omandasin ärikorralduse MBA TTÜs, millele on aastate jooksul lisandunud ligi poolesaja ettevõtja arengu toetamine, samuti tegutsemine mittetulundussektoris.

Kirev töökogemus on andnud väga hea tunnetuse äriettevõtete toimimisloogikast, näiteks olen omanud kokkupuudet selliste tegevusvaldkondadega nagu ehitusvaldkond, finantsvaldkond, mööblitööstus, puidutööstus, uksetootjad, majatootjad, akende tootjad, metalliettevõtted, automüüjad, erinevad teenusettevõtted, koolitusettevõtted, e-poed jne. Samuti olen aastate jooksul palju kokku puutunud mittetulundusühenduste arendamisega, olgu selleks siis kogukondlik tegevus või mõne kitsama sihtrühma toetamine. Valdkonna mõistmine on esmane samm kliendi vajaduste mõistmisel ja sobiva sõnumi väljatöötamisel.

Tekste kirjutan alates 2000. aastate algusest, alguses rohkem trükimaterjalidesse ja viimasel ajal järjest enam digikanalitesse. Minu kui sisukirjutaja jaoks on ääretult oluline luua usaldusväärne suhe teksti tellijaga ja selgitada välja, milline on ettevõtte väärtuspakkumine kliendile ning mida läbi tekstide soovitakse saavutada.

Otsid usaldusväärset partnerit tekstide kirjutamiseks või kujundamiseks?
Kirjuta meile!